28. 11. 2011

Drytool Cup Gutovka 2011

Tááák se uskutečnil první, letošní sezóny, závod v Drytoolu v Praze na Gutovce.Já nesměl chybět, tak jsem vyrazil a byl tam okolo 12 hodiny. Lucka měla přenášku a pak to vypuklo.


Některé cesty jsou předlezeny a některé předlejzá závodící Zoban. Kvaldy jsou hezké až na to, že je tam moc dřeva a mohlo by tam být i víc kamených a silonových chytů. Míra se probujuje mezi závodníkama a leze vždy mezi prvníma. Vše dává až hore.Petr jde taky většinou přede mnou a většina linii se mu taky daří zatopovat. Já lezu mezi posledníma. Mám čtyři topy, ale u jedné cesty jsem trochu překročil časový limit. V kvaldě se lezly tři cesty s lezečkama a jedna s mačkolezečkama. Ta byla podle mě nejtěžší ( byl jsem vydudaný z předchozích cest).

První mají finále holky, kde bezkonkurenčně vyhrává Lucka, který ani snad nenateklo. Mezi chlapama vyhrál Zoban, na druhém místě Josef Leško ze Slovenska a já na třetím, kvůli smůle Míry a Lukina, kterým se to moc nevydařilo.
                                   
Potom proběhlo vyhlášení, kdy jsem se objevil na osmém,čtvrtém a pak nakonec třetím místě...Tak příště na BD Drytool Cupu v Brně...

Celkové výsledky Finále:


Muži:

photo by Petr Jandík


1. Radek Lienerth

2. Josef Leško
3. Petr Hartmann
4. Lukáš Pálka
5. Jozef Veselý
6. Mirek Matějec
7. Petr Adámek
8. Libor Mlejnek
9. Radim Zhoř
10. Lionel Burger
11. Miroslav Stopka
Ženy:

1. Lucie Hrozová
2. Martina Kratochvílová
3. Mária Šoltesová

VIDEO:
Další foto:
Míra v kvaldě
Finalistky ženy
Finalisti chlapi
Fireshow




Žádné komentáře:

Okomentovat

Nespamuj a piš komentáře k věci!!!